Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Nijland, Nederland van Adrie Heeres - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Nijland, Nederland van Adrie Heeres - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek!

Door: Adrie

Blijf op de hoogte en volg Adrie

10 Februari 2014 | Nederland, Nijland

Nog 2 nachten, en dan is het zo ver! Back to Africa!
Deze keer ga ik samen met Sophie naar Tanzania voor ons co-schap Tropengeneeskunde. We vertrekken woensdag naar Usangi, in het noordoosten van Tanzania, waar we 7 weken stage zullen lopen in een regionaal ziekenhuis. Hierna gaan we nog een paar weken rondreizen door het land en natuurlijk ook nog even chillen op Zanzibar!

Afgelopen weekend veel mensen gedag gezegd, en nu de laatste dingetjes nog even voorbereiden en dan ben ik er klaar voor.

Ik heb inmiddels een tanzaniaanse simkaart, dus whatsappen lukt in Usangi altijd. Eventueel skypen hangt een beetje af van de 'afrikaanse' internetsnelheid die we daar hebben.

Ik heb er heel veel zin in, en breng jullie snel op de hoogte van onze avonturen!

Liefs, Adrie

• 11 Februari 2014 - 11:16